خبرگزاری کار ایران

وقوع درگیری‌های مسلحانه در نزدیکی ساختمان تلویزیون یمن در صنعا

کد خبر : ۲۰۴۱۷۷

افراد مسلح جنبش «انصار الله» در یک ایست بازرسی در نزدیکی ساختمان تلویزیون یمن در شمال صنعا با نیروهای امنیتی این کشور درگیر شدند.

افراد مسلح جنبش «انصار الله» در شمال پایتخت یمن با نیروهای امنیتی درگیر شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از المیادین، افراد مسلح جنبش «انصار الله» در یک ایست بازرسی در نزدیکی ساختمان تلویزیون یمن در شمال صنعا با نیروهای امنیتی این کشور درگیر شدند.

در همین حال، در جریان درگیری میان حوثی‌ها و افراد مسلح قبیله‌ای در منطقه «الخانق» هفت نفر کشته و ۱۴ نفر دیگر زخمی شدند.

در تحولی دیگر، برخی منابع یمنی گفتند که مذاکرات میان دولت یمن و حوثی‌ها با میانجی‌گری مستقیم «جمال بن عمرو» فرستاده ویژه سازمان ملل در امور یمن طی دو روز آینده از سر گرفته می‌شود.

این منابع افزودند که اختلاف دو طرف بر سر برخی مسائل از جمله درخواست دولت یمن برای پایان فوری تحصن معترضان در صنعا، امکان رسیدن به توافقی میان دو طرف در کوتاه‌مدت را با دشواری رو‌به‌رو کرده است.

در همین حال، یک منبع دیپلماتیک در سازمان ملل متحد روز گذشته - جمعه - اعلام کرد که مذاکرات میان دولت یمن و حوثی‌ها بدون نتیجه به پایان رسید.

این منبع افزود که دو طرف نتوانستد به توافق نهایی و فراگیر درباره همه مسائل مطرح شده برسند.

انتظار می‌رفت دولت یمن و حوثی‌ها روز گذشته به توافقی نهایی و فراگیر شامل تشکیل دولت جدید، کاهش قیمت مواد سوختی و پایان دادن به تحصن معترضان در صنعا برسند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز