خبرگزاری کار ایران

داعش یک خبرنگار آمریکایی را گردن زد

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۹۴۹

سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا، گفته است «اگر ویدئو واقعی ا‌ست، ما از قتل وحشیانه خبرنگار آمریکایی منزجر شده‌ایم و عمیقا به خانواده و دوستانش تسلیت می‌گوییم».

عناصر داعش با انتشار ویدئویی اعلام کردند که در انتقام از حملات هوایی آمریکا به آنها، «جیمز فولی» یک خبرنگار آمریکایی را گردن زده و هشدار داده‌اند که نفر دومی را هم خواهند کشت.

به گزارش ایلنا به نقل از رادیو اروپای آزاد، عنوان این ویدئو که بر اینترنت منتشر شده «پیامی برای آمریکا» است.

فولی دو سال پیش در سوریه توسط مردان مسلح ربوده شده بود.

«استیون ساتلاف» دیگر خبرنگار آمریکایی، زنده در این ویدئو نمایش داده شده است. ساتلاف کسی ا‌ست که شبه‌نظامیان داعش تهدید کرده‌اند که در مرحله‌ بعدی وی را خواهند کشت.

داعش در مقابل، خواسته است تا آمریکا حملات خود را متوقف کند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، کاخ سفید اعلام کرده است است در حال تحقیق روی ویدئوی منتشر شده است.

«کیتلین هایدن» سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا، گفته است «اگر ویدئو واقعی ا‌ست، ما از قتل وحشیانه خبرنگار آمریکایی منزجر شده‌ایم و عمیقا به خانواده و دوستانش تسلیت می‌گوییم».

خبرگزاری فرانسه که فولی برایش مطالبی را تهیه کرده است، وی را خبرنگاری باتجربه و کارکشته توصیف کرده است که پیش از این جنگ در لیبی را پوشش داده و سپس عازم سوریه شده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز