رایزنی تلفنی نخستوزیر قطر با وزیر امور خارجه روسیه
وزیر خارجه قطر در تماسی تلفنی با همتای روس خود گفتوگو کرد.
به گزارش ایلنا به نقل از الشرق، «شیخ محمد بن عبدالرحمن بن جاسم آل ثانی»، نخستوزیر و وزیر امور خارجه قطر، در تماسی تلفنی با «سرگئی لاوروف»، وزیر امور خارجه فدراسیون روسیه، گفتوگو کرد.
در این تماس تلفنی، طرفین ضمن بازبینی روابط دوجانبه و راههای گسترش آن، به بحث و تبادل نظر درباره تحولات اخیر منطقه پرداختند.
محور اصلی این گفتوگو، موضوع آتشبس میان آمریکا و جمهوری اسلامی ایران و تلاشهای جاری برای کاهش تنشها با هدف تقویت امنیت و ثبات در منطقه بود.
نخستوزیر و وزیر امور خارجه قطر در این گفتوگو بر ضرورت پاسخ مثبت تمامی طرفها به تلاشهای میانجیگرانه تأکید کرد.