خبرگزاری کار ایران

بشار اسد:

اگر فداکاری‌های شهدا نبود، سوریه باقی نمی‌ماند

کد خبر : ۱۶۴۱۱۲

آمادگی مردم برای تقدیم گرانبها‌ترین داشته‌های خود در راه سوریه برای جلوگیری از تخریب کشور یکی از مهم‌ترین عوامل ایستادگی کشور در برابر قدرت‌های تاریک‌اندیش بوده است که از کثیف‌ترین ابزار‌ها از پول گرفته تا تروریسم استفاده کردند تا به اهداف خود در سوریه برسند.

«بشار اسد» رئیس‌جمهوری سوریه تاکید کرد که فداکاری‌های شهدا و خانواده هایشان عامل بقای سوریه است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی العهد، اسد در دیدار با خانواده‌های شهدای سوریه گفت که جنگ علیه سوریه باعثشده است که میهن‌پرستی برای شهروندان سوری نمود بیشتری پیدا کند به طوری که نظیر آن را در هیچ جای جهان نمی‌توان دید.

رئیس‌جمهوری سوریه در این دیدار تاکید که خانواده‌های سوری که تنها پسر خود را تشویق به پیوستن به نیروهای مسلح برای دفاع از تاریخ و آینده سوریه کردند، به رغم آنکه می‌دانستند ممکن است وی را از دست دهند، بالا‌ترین نمودهای میهن پرستی را از خود نشان دادند.

وی تصریح کرد که آمادگی مردم برای تقدیم گرانبها‌ترین داشته‌های خود در راه سوریه برای جلوگیری از تخریب کشور یکی از مهم‌ترین عوامل ایستادگی کشور در برابر قدرت‌های تاریک‌اندیش بوده است که از کثیف‌ترین ابزار‌ها از پول گرفته تا تروریسم استفاده کردند تا به اهداف خود در سوریه برسند.

اسد در این دیدار تاکید کرد که ملت سوریه از فداکاری‌های شهدا و خانواده‌هایشان تقدیر می‌کند و اگر این فداکاری‌ها نبود، سوریه باقی نمی‌ماند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز