خبرگزاری کار ایران

ضرب‌الاجل دولت اوکراین به معترضان هوادار روسیه امروز به پایان می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۷۱۵

دولت اوکراین چهارشنبه گذشته معترضان حامی کرملین را تهدید کرده بود که باید به اشغال ساختمان‌های دولتی پایان بدهند.

ضرب‌الاجل ۴۸ ساعته خروج دولت اوکراین به معترضان حامی روسیه در شهرهای شرقی امروز - جمعه - به پایان می‌رسد.

به گزارش ایلنا به نقل از یورونیوز٬ دولت اوکراین چهارشنبه گذشته معترضان حامی کرملین را تهدید کرده بود که باید به اشغال ساختمان‌های دولتی پایان بدهند.

با این حال روز گذشته٬ دونتسک یکی از مهم‌ترین شهرهای شرق اوکراین همچنان میزبان معترضان هوادار روسیه بود که خواهان برگزاری همه‌پرسی و استقلال دونتسک از اوکراین هستند.

همزمان سخنگوی دولت اوکراین معترضان در شهرهای شرقی کشور را متهم به خرابکاری مسلحانه کرده و گفت که به زودی بسیاری از آن‌ها دادگاهی خواهند شد.

روز گذشته «ادسا» دیگر شهر مهم شرق اوکراین صحنه تظاهرات ضد دولتی بود. روس‌زبانان در این شهر خواستار برگزاری همه‌پرسی و الحاق آن به روسیه شدند. آن‌ها فریاد «ادسای اسطوره‌ای»، لقبی که به این شهر در دوران اتحاد جماهیر شوروی تعلق گرفت را سر دادند.

ادسا همچنین به صحنه درگیری میان هواداران و مخالفان دولت اوکراین نیز تبدیل شد و دو گروه معترض به خودروی نیروهای پلیس حاضر در محل نیز حمله کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز