خبرگزاری کار ایران

مخالفان دولت ترکیه را متهم به تقلب در انتخابات کردند

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۳۱۲

هواداران خشمگین حزب خلق جمهوری خواه با تجمع در مقر این حزب در آنکارا دولت را متهم به تقلب در انتخابات کردند. حزب مخالف به نتایج انتخابات شهر «انطاکیه» که از پایگاه‌های سنتی این حزب به شمار می‌رود نیز اعتراض دارند.

مخالفان دولت ترکیه به نتایج انتخابات شهرداری‌ها در این کشور که روز گذشته - یکشنبه - برگزار شد، اعتراض کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، حزب «خلق جمهوری خواه» مخالف دولت ترکیه اعلام کرد که به نتایج انتخابات شهرداری‌ها در آنکارا که با فاصله اندکی از حزب حاکم «عدالت و توسعه» به ریاست «رجب طیب اردوغان» نخست وزیر این کشور، شکست خورد، اعتراض می‌کند.

بر اساس نتایجی که تلویزیون ترکیه اعلام کرد حزب عدالت و توسعه با کسب ۴۴ و هشت دهم درصد در مقابل ۴۳ و ۹ دهم درصد حزب خلق جمهوری خواه در انتخابات شهرداری‌ها در آنکار پیروز شد.

هواداران خشمگین حزب خلق جمهوری خواه با تجمع در مقر این حزب در آنکارا دولت را متهم به تقلب در انتخابات کردند.

یک مسئول در حزب خلق جمهوری خواه نیز گفت که این حزب امروز یا فردا - سه شنبه - به نتایج انتخابات شهرداری‌ها اعتراض می‌کند.

در همین حال، یک مسئول دیگر در این حزب تاکید کرد که حزب خلق جمهوری خواه به نتایج انتخابات شهر «انطاکیه» که از پایگاه‌های سنتی این حزب به شمار می‌رود نیز اعتراض می‌کند. در انطاکیه نیز حزب حاکم پیروز شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز