خبرگزاری کار ایران

بستگان خشمگین مسافران چینی هواپیمای مفقود شده مالزی به کوالالامپور رفتند

کد خبر : ۱۵۶۱۵۹

بسیاری از اعضای خانواده‌های مسافران چینی پرواز‌ ام اچ ۳۷۰ که بیش از سه هفته پیش با ۲۳۹ سرنشین ناپدید شد، معتقدند واکنش مقام‌های مالزیایی به این اتفاق قانع‌کننده نبوده است.

حدود ۳۰ نفر از بستگان مسافران چینی هواپیمای ناپدیدشده مالزیایی به کوالالامپور، پایتخت مالزی سفر کرده‌اند تا مقام‌های مالزیایی را برای ارائه توضیحات بیشتر درباره عملیات جست‌و‌جو تحت فشار بگذارند.

به گزارش ایلنا به نقل از بی‌بی سی، بسیاری از اعضای خانواده‌های مسافران چینی پرواز‌ ام اچ ۳۷۰ که بیش از سه هفته پیش با ۲۳۹ سرنشین ناپدید شد، معتقدند واکنش مقام‌های مالزیایی به این اتفاق قانع‌کننده نبوده است.

در هفته‌های گذشته مقام‌های مالزیایی متهم شده‌اند که برخی از دانسته‌های خود را پنهان می‌کنند یا در انتشار یافته‌های خود تاخیر دارند.

بستگان سرنشینان چینی هواپیما خواهان عذرخواهی مقام‌های مالزیایی هستند.

آن‌ها پارچه‌نوشته‌ای در دست داشتند که روی آن به چینی نوشته شده بود: «ما خواهان شواهد، حقیقت و کرامت هستیم». روی پارچه دیگری به انگلیسی نوشته بود: «قاتل را تحویلمان دهید، خانواده‌مان را به ما بدهید.»

بر اساس این گزارش، ورود این افراد به فرودگاه موقعیتی پر تنش بوده است.

همزمان تلاش‌ها برای یافتن بقایای هواپیما ادامه دارد.

۱۰ هواپیما و هشت کشتی در جنوب اقیانوس هند در حال جست‌و‌جو هستند.

یک کشتی مجهز به ردیاب جعبه سیاه هم به منطقه اعزام شده است.

مقام‌های مالزی می‌گویند که هنوز هیچ احتمالی را درباره سرنوشت این هواپیما رد نمی‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز