خبرگزاری کار ایران

ردپای جدیدی از هواپیمای مسافربری مفقود شده مالزی پیدا شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۰۹۳

کشتی‌های چینی به منطقه فرستاده شدند و انتظار می‌رود که پکن طی ساعت‌های آینده بیانیه‌ای در این زمینه صادر کند.

ماهواره‌های چینی ردپای جدیدی از هواپیمای مسافربری مفقود شده مالزی پیدا کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، چین اعلام کرد که ماهواره‌های این کشور چند شیئ را روی آب نشان دادند که ۱۲۰ کیلومتر با اشیاء احتمالی هواپیمای مفقود شده مالزی فاصله دارند که استرالیا اعلام کرد توسط ماهواره‌هایش دیده شده است.

چین تصریح کرد که این اشیاء در کریدور جنوبی قرار دارد که احتمالا هواپیمای «ام. اچ ۳۷۰» وابسته به خطوط هوایی مالزی از آن عبور کرده است.

در همین حال، «هشام الدین حسین» وزیر دفاع و سرپرست وزارت حمل و نقل مالزی نیز گفت که ماهواره‌های چینی چند شیئ شناور روی آب را در منطقه جنوبی جستجوی هواپیمای مفقود شده، نشان دادند که احتمالا متعلق به این هواپیما است.

حسین افزود که کشتی‌های چینی به منطقه فرستاده شدند و انتظار می‌رود که پکن طی ساعت‌های آینده بیانیه‌ای در این زمینه صادر کند.

وزارت دفاع مالزی نیز با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد که طول یکی از اشیاء ۵.۲۲ متر و عرض آن ۱۳ متر است.

این اشیاء در ۱۲۰ کیلومتری مکانی دیده شده‌اند که پیش از این استرالیا اعلام کرده بود که ماهواره‌هایش دو شیئ را در جنوب اقیانوس هند که ممکن است از هواپیمای مفقود شده مالزی باقی مانده باشد، نشان دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز