خبرگزاری کار ایران

مروری بر مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۴۹۸۴

سفر رئیس سیا به اروپا برای دیدار با مقام‌های قطر و رژیم صهیونیستی، تاکید سخنگوی وزارت خارجه روسیه بر تأثیر مثبت بهبود روابط جمهوری آذربایجان و ایران بر وضعیت کلی منطقه قفقاز جنوبی و دریای خزر و بازداشت ۱۲ دانشجوی هوادار فلسطین در دانشگاه آکسفورد از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به‌گزارش ایلنا،‌ مقاومت اسلامی عراق بامداد امروز -جمعه بندر حیفا در شمال سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داد.

- سه مقام آمریکایی به رویترز گفتند که ایالات متحده در حال آماده‌سازی بسته کمک نظامی ۲۷۵ میلیون دلاری برای اوکراین است.

- رئیس سیا طی روزهای آینده به اروپا سفر خواهد کرد تا با رئیس موساد و نخست‌وزیر قطر، در تلاش برای احیای مذاکرات آزادی گروگان‌ها دیدار کند.

- سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت که بهبود روابط جمهوری آذربایجان و ایران بر وضعیت کلی منطقه قفقاز جنوبی و دریای خزر تأثیر مثبت خواهد داشت.

- خبرگزاری آسوشیتدپرس با پوشش مراسم تشییع و خاکسپاری رئیس‌جمهوری فقید ایران، گزارش داد که وی در مقدس‌ترین حرم شیعیان این کشور و در زادگاه خود به خاک سپرده شد.

-خبرگزاری روسی «تاس» با پوشش مراسم خاکسپاری رئیس‌جمهوری فقید ایران، گزارش داد که پیکری وی در میان حضور گسترده مردم در شهر مشهد در شمال شرق ایران به خاک سپرده شد.

-‌پلیس انگلیس ۱۲ دانشجوی دانشگاه آکسفورد را دستگیر کرد و با برخی از آنها در جریان تحصن طرفداران فلسطین در محوطه دانشگاه درگیر شد.

-‌گردان‌های شهید عزالدین قسام، شاخه نظامی حماس در پیامی ویدیویی اعلام کرد که یکی از فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی را در عملیات هفتم اکتبر به اسارت درآورده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز