خبرگزاری کار ایران

نظرسنجی:

بیش از نیمی از آمریکایی‌ها ترامپ را مجرم می‌دانند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۱۸۸

نتایج یک نظرسنجی جدید نشان داد که بیش از نیمی از آمریکایی‌ها رئیس‌جمهور پیشین این کشور را مجرم می‌دانند.

به گزارش ایلنا به نقل از روزنامه هیل،‌ بر اساس نظرسنجی جدیدی که توسط دانشگاه هاروارد انجام شده است، بیش از نیمی از رای‌دهندگان آمریکایی معتقدند که «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور پیشین این کشور جرائمی را مرتکب شده است و باید برای آنها محکوم شود.

طبق این نظرسنجی۵۵ درصد از رأی‌دهندگان معتقدند که ترامپ مرتکب جرم شده است. این نتایج همزمان با ارائه نخستین کیفرخواست جنایی علیه رئیس‌جمهور سابق به هیئت منصفه در نیویورک ارائه مطرح می‌شود.

بیش از ۵۳ درصد نیز گفتند که پرونده‌های حقوقی ترامپ باعث می‌شود که او کاندیدای مناسبی برای کاخ نباشد.

همچنین ۵۷ درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی معتقد هستند که تعقیب قضایی علیه ترامپ به منزله یک جنگ قانونی ‌یا ابزاری  برای دموکرات‌ها جهت استفاده از نظام قانونی جهت حذف مخالفان سیاسی است، در حالی که ۴۳ درصد نیز پیگرد قانونی او را منصفانه و غیرسیاسی توصیف کرده‌اند.

طبق این گزارش، تنها ۴۹ درصد از پاسخ‌دهندگان به نظرسنجی گفتند که ترامپ مرتکب جرایمی شده است که به خاطر آنها محکوم خواهد شد، در حالی که ۵۱ درصد گفتند که او محکوم نخواهد شد.

ترامپ با اتهامات مربوط به اسناد محرمانه و اقداماتش در زمینه انتقال قدرت پس از پیروزی «جو بایدن» در انتخابات ۲۰۲۰ روبرو است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز