خبرگزاری کار ایران

نتایج یک نظرسنجی:

بیشتر آمریکایی‌ها خواهان ریاست مجدد ترامپ نیستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۹۰۳

طبق نتایج یک نظرسنجی بیشتر آمریکایی‌ها خواهان ریاست جمهوری مجدد رئیس‌جمهور پیشین این کشور نیستند.

به گزارش ایلنا به نقل از نیویورک پست، یک نظرسنجی جدید نشان داد که بیشتر آمریکایی‌ها نمی‌خواهند «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا دوباره به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب شود، زیرا او با اتهام احتمالی در پرونده پرداخت پول برای حق السکوت به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن مواجه است.

این نظرسنجی که طی روزهای ۲۰ تا ۲۳ مارس انجام شد، بسیاری انتظار داشتند اتهاماتی علیه ترامپ توسط «آلوین براگ»، دادستان منطقه منهتن در رابطه با پرداخت ۱۳۰ هزار دلار به «استورمی دانیلز»، بازیگر فیلم‌های مستهجن مطرح شود.

نظرسنجی انجام شده توسط انجمن ماریست نشان می‌دهد که نزدیک به ۶۱ درصد از شرکت کنندگان نمی‌خواهند ترامپ ۷۶ ساله دوباره رئیس‌جمهور شود و۳۸ درصد از آنها گفتند که خواهان چهار سال دیگر ریاست ترامپ هستند.

این نظرسنجی نشان داد که ۵۶ درصد از بزرگسالان معتقدند که تعداد تحقیقات جنایی از ترامپ که شامل پرونده پراگ، همچنین تحقیقات مداخله در انتخابات در گرجستان، تحقیقات فدرال از او درباره اسناد محرمانه  و همچنین دخالت در حوادث ۶ ژانویه می‌شود، عادلانه است، در حالی که ۴۱ درصد معتقدند که این یک کمپین ضد ترامپ است.

طبق این نظرسنجی ۴۶ درصد از رای‌دهندگان فکر می‌کنند ترامپ کار غیرقانونی انجام داده است، ۲۹ درصد بر این باورند که او کار غیراخلاقی انجام داده است اما غیرقانونی نیست و ۲۳ درصد نیز گفته اند که او مرتکب کار اشتباهی نشده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز