خبرگزاری کار ایران

مروری بر مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۷۶۸۱

گفت‌وگوی وزرای خارجه آمریکا و ترکیه درباره غزه، سفر فرمانده سنتکام به سرزمین‌های اشغالی با محوریت ایران و شهادت یک نوه دیگر اسماعیل هنیه از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، رئیس‌جمهوری آمریکا با تکرار برخی لفاظی‌های ضدایرانی، گفت که کشورش به حمایت از اسرائیل در برابر تهدیدهای ایران متعهد است.

- شبکه خبری بلومبرگ به نقل از منابع آگاه اطلاعاتی گزارش داد که ایالات متحده و متحدانش احتمال حمله موشکی یا پهپادی ایران علیه اسرائیل را قریب‌الوقوع می‌دانند.

- شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا اعلام کرد که پروازهای خود از مبدأ و به مقصد تهران را به حالت تعلیق درآورده است.

- رئیس ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) برای رایزنی درباره ایران، به سرزمین‌های اشغالی سفر می‌کند.

- یک منبع دیپلماتیک ترکیه از گفت‌‌وگوی تلفنی وزیر خارجه این کشور با همتای آمریکایی خود درباره بحران انسانی در غزه خبر داد.

- شمار اعضای خانواده رئیس دفتر سیاسی حماس که در حمله رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند، پس از اعلام حماس مبنی بر شهادت چهارمین نوه، به هفت نفر افزایش یافت.

- خبرگزاری رسمی کره‌شمالی امروز -پنجشنبه- به نقل از رهبر کره‌شمالی اعلام کرد که شرایط ژئوپلیتیک ناپایدار اطراف کشور به این معنی است که اکنون زمان آن است که باید بیش از هر زمان دیگری برای جنگ آماده شویم.

- سناتور جمهوری‌خواه ایالت فلوریدا طی پیامی در شبکه «ایکس» با اعلام این‌که اسرائیل با خطر حمله از سوی ایران رو‌به‌رو است، خواستار حمایت قاطع دولت آمریکا از این رژیم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز