خبرگزاری کار ایران

شهادت ۳ فرزند و ۳ نوه اسماعیل هنیه در حمله رژیم صهیونیستی

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۷۵۸۵

خبرگزاری شهاب گزارش داد که سه فرزند و سه نوه رئیس دفتر سیاسی حماس در حمله رژیم صهیونیستی به غزه به شهادت رسیده‌اند.

به گزارش ایلنا به نقل از الجزیره، خبرگزاری شهاب گزارش داد که سه فرزند و سه نوه «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس در حمله رژیم صهیونیستی به غزه به شهادت رسیده‌اند. 

بر اساس این گزارش، خودروی حامل فرزندان و نوه‌های اسماعیل هنیه هدف حمله رژیم صهیونیستی قرار گرفت و منجر به شهادت آنها شد. 

رژیم صهیونیستی مسئولیت این حمله را بر عهده گرفته است. 

اسماعیل هنیه با تأیید شهادت فرزندانش حازم، امیر و محمد گفت: «از مسیر خون شهدا و درد مجروحان امید می‌آفرینیم، آینده می‌آفرینیم، استقلال و آزادی را برای مردم و ملت خود می‌آفرینیم».

هنیه به الجزیره گفت که فرزندانش به مناسبت عید سعید فطر به دیدار برخی اقوام در اردوگاه آوارگان شاطی در شمال می‌رفتند که مورد هدف قرار گرفتند.

رئیس دفتر سیاسی حماس وحشیگری اسرائیل را محکوم کرد ولی در عین حال تأکید کرد که رهبران فلسطینی در صورت هدف قرار گرفتن خانواده‌ها و خانه‌هایشان از موضع خود کوتاه نخواهند آمد.

هنیه با بیان اینکه ۶۰ نفر از اعضای خانواده وی از آغاز جنگ تاکنون جان خود را از دست داده‌اند، گفت: «شکی نیست که این دشمن جنایتکار با روحیه انتقام‌جویی، آدم‌کشی و خون‌ریزی هدایت می‌شود و هیچ معیار و قانونی را رعایت نمی‌کند».

وی ادامه داد: «ما دیده‌ایم که دشمن همه چیز را در غزه نقض می‌کند. در غزه جنگ پاک‌سازی قومی و نسل‌کشی در جریان است، جابه‌جایی دسته‌جمعی در جریان است». 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز