خبرگزاری کار ایران

سفیر روسیه در ایالات متحده:

توهین بایدن به پوتین با یک عذرخواهی ساده حل و فصل نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۱۴۸۴

سفیر روسیه در ایالات متحده گفت که اظهارات اخیر رئیس‌جمهوری آمریکا که همتای روس خود را «دیوانه» خوانده است، «با یک عذرخواهی ساده» قابل حل نیست.

به گزارش ایلنا به نقل از سی‌ان‌ان، «آناتولی آنتونوف» سفیر روسیه در ایالات متحده گفت که اظهارات اخیر «جو بایدن» رئیس‌جمهوری آمریکا که «ولادیمیر پوتین» همتای روس خود را «دیوانه» خوانده است، «با یک عذرخواهی ساده» قابل حل نیست.

آنتونوف در بیانیه‌ای اعلام کرد: «بعید است که وضعیت فعلی با عذرخواهی ساده حل شود و مقام‌های ایالات متحده با انجام این کار موافقت نخواهند کرد. به بیان دقیق، ما انتظار پاسخ کافی را نداریم. با نزدیک شدن به انتخابات نوامبر در آمریکا، این نوع فرارها در حال تبدیل شدن به امری عادی است».

سفارت روسیه نیز «یک یادداشت اعتراضی شدید» به وزارت خارجه آمریکا «در مورد ماهیت ظالمانه و غیرقابل قبول بودن توهین‌های رئیس‌جمهوری آمریکا به همتای روس خود» ارسال کرد.

آنتونوف گفت که دولت بایدن «به تخریب بقایای میراث مثبت روابط روسیه و آمریکا ادامه می‌دهد» و «لفاظی‌های نامناسب مقام‌های آمریکایی تنها نشان‌دهنده ناتوانی و نداشتن عقل سلیم در سیاست فعلی در قبال روسیه است».

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز