خبرگزاری کار ایران

مسکو پیش‌نویسی درباره مبارزه با تروریسم در سوریه به شورای امنیت ارائه می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۶۸

گروه‌های تروریستی در سوریه تمامیت ارضی این کشور و همه منطقه را تهدید می‌کنند به همین دلیل خطر تروریسم کم اهمیت‌تر از اوضاع انسانی در سوریه نیست.

روسیه اعلام کرد که به زودی پیش‌نویسی را در باره مبارزه با تروریسم در سوریه به شورای امنیت ارائه می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم‏، «گینادی گاتیلوف» معاون وزیر خارجه روسیه گفت مسکو قصد دارد به زودی پیش‌نویسی درباره مبارزه با تروریسم در سوریه به شورای امنیت ارائه کند.

گاتیلوف افزود که در این پیش‌نویس از همه طرف‌ها خواسته شده است که برای مبارزه با تروریسم تدابیر لازم را اتخاذ کرده و اقدامات خود را هماهنگ کنند.

معاون وزیر خارجه روسیه همچنین بر ضرورت رویارویی با فاجعه انسانی در سوریه تاکید کرد و مخالفت مسکو را با پیش نویسی که کشورهای غربی و عربی درباره کمک‌های بشردوستانه ارائه کرده‌اند اعلام کرد.

وی تصریح کرد که پیش نویس غربی‌ها و عربی درباره مسائل انسانی در سوریه زمینه را برای دخالت نظامی در این کشور مهیا می‌کند.

گاتیلوف که امروز صبح - چهارشنبه - وارد ژنو شد گفت که تعداد زیادی از گروه‌های تروریستی از جمله القاعده و شاخه‌های آن در سوریه فعالیت می‌کنند.

معاون وزیر خارجه روسیه تاکید کرد که گروه‌های تروریستی در سوریه تمامیت ارضی این کشور و همه منطقه را تهدید می‌کنند به همین دلیل خطر تروریسم کم اهمیت‌تر از اوضاع انسانی در سوریه نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز