خبرگزاری کار ایران

دبیرکل سازمان ملل متحد:

نمی‌توانیم اجازه دهیم شرایط فعلی در غزه ادامه داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۰۹۲

دبیرکل سازمان ملل متحد هم‌زمان با صدمین روز حملات رژیم صهیونیستی در غزه، با اشاره به وضعیت بحرانی انسانی در این منطقه، تأکید کرد که نمی‌توانیم اجازه دهیم شرایط فعلی در غزه ادامه داشته باشد.

به گزارش ایلنا به نقل از سی‌ان‌ان، «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل متحد هم‌زمان با صدمین روز حملات رژیم صهیونیستی در غزه، با اشاره به وضعیت بحرانی انسانی در این منطقه، تأکید کرد که نمی‌توانیم اجازه دهیم شرایط فعلی در غزه ادامه داشته باشد. 

وی تنها راه‌حل بحران فعلی را آتش‌بس فوری بشردوستانه دانست و خواستار آزادی فوری و بدون قید و شرط همه گروگان‌ها در غزه شد. 

دبیرکل سازمان ملل در ادامه افزود: «یورش نیروهای اسرائیلی به غزه در این ۱۰۰ روز منجر به ویرانی گسترده و سطحی از کشتار غیرنظامیان شده است که در طول سال‌های دبیرکلی من بی‌سابقه بوده است».

وی افزود: «هیچ چیز نمی‌تواند مجازات دسته‌جمعی مردم فلسطین را توجیه کند».

گوترش در پایان سخنان خود گفت: «هرچه درگیری در غزه بیشتر ادامه یابد، خطر تشدید تنش و محاسبه اشتباه بیشتر می‌شود. ما نمی‌توانیم آنچه را که در غزه می‌بینیم در لبنان هم شاهد باشیم و نمی‌توانیم اجازه دهیم آنچه در غزه اتفاق می‌افتد، ادامه یابد».

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز