خبرگزاری کار ایران

برنی سندرز:

بایدن مسیر خود را در حمایت از اسرائیل تغییر دهد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۸۴۱

سناتور دموکرات آمریکایی اعلام کرد که رئیس‌جمهور این کشور باید مسیر خود را در حمایت از اسرائیل تعغییر دهد.

به گزارش ایلنا به نقل از  القدس العربی، «برنی سندرز»، سناتور دموکرات آمریکا روز گذشته -یکشنبه- تاکید کرد که «جو بایدن»، رئیس‌جمهور این کشور باید مسیر خود را در حمایت از اسرائیل تغییر دهد. 

سندرز گفت که به اعتقاد وی حتی اگر «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا نامزد رسمی حزب جمهوری خواه شود، مردم در نهایت باز هم گرد بایدن جمع خواهند شد. 

وی افزود: «اما شکی نیست که برای جوانان و اکثریت آمریکایی‌ها بسیار دشوار است که نسبت به وقایع و تحولات کنونی هیجانی داشته باشند. رئیس جمهور باید مسیر خود را تغییر دهد».

سندرز گفت: «بایدن بسیار صریح بود و نگرانی خود را درباره بمباران بی رویه اسرائیل در غزه ابراز کرد. او بارها از بنیامین نتانیاهو، ‌نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خواسته است که مسیر خود را تغییر دهد اما  او در پاسخ گفت که ما به همین روال ادامه خواهیم داد. این غیر قابل قبول است. شما نمی‌توانید میلیاردها دلار به کسی بدهید که خواسته‌های شما را نادیده می‌گیرد و قوانین بین المللی را زیر پا می‌گذارد. بنابراین، امیدوارم رئیس‌جمهور نگرانی‌های خود را دنبال کند و به صراحت به نتانیاهو بگوید که اگر مسیر خود را تغییر ندهد حتی یک سنت هم از امریکا دریافت نخواهد کرد».

وی در ادامه افزود: «در این صورت ما شاهد مرگ صدها و صدها هزار کودک از گرسنگی نخواهیم بود».

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز