خبرگزاری کار ایران

رئیس شاباک خطاب به گوترش:

در کار ما دخالت نکنید

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۹۱۹

رئیس شاباک اسرائیل در نامه‌ای خطاب به دبیر کل سازمان ملل مدعی شد که برای داشتنی جهانی امن‌تر در کار این رژیم مداخله نکند.

به گزارش ایلنا به نقل از جروزالیم پست، «رونان بار»، رئیس شاباک اسرائیل با ارسال نامه‌ای به «آنتونیو گوترش»، دبیرکل سازمان ملل مدعی شد کسانی که می‌خواهند جهانی امن‌تر داشته باشند، باید از مداخله در کار ما یا توقف آن خودداری کنند.

بار  در ادامه ادعاهای خود افزود: «منشور سازمان ملل تصریح می‌کند که هدف این سازمان تجدید اعتقاد به اساسی‌ترین حقوق بشر، کرامت انسان، اهمیت زندگی انسانی و برابری حقوق بین زن و مرد است اما حماس ۱۷ سال است که این اصول و نیازهای دو میلیون و ۲۰۰ هزار شهروند ساکن غزه را کاملا نقض می‌کند». 

این مقام صهیونیست با گزافه‌گوئی‌هایی مدعی شد: «در حمله حماس در ۷ اکتبر، هرگز احترامی به حقوق گذاشته نشد. سازمان ملل متحد تأسیس شد تا تضمین کند که این اتفاق در هیچ نقطه جهان دیگر تکرار نمی‌شود اما در روز کشتار اکتبر ، یهودیان فقط صرف یهودی بودن کشته شدند». 

وی طی اظهاراتی مضحک گفت: «ارتش اسرائیل ارتشی است که بر اساس بالاترین اصول اخلاقی عمل می‌کند. ما عامدانه غیرنظامیان را هدف قرار نمی‌دهیم». 

بار خطاب به گوترش گفت: «زمان آن رسیده است که به شما یادآوری کنم  یحیی سنوار، رهبر حماس در غزه در اسرائیل به دلیل کشتار فلسطینی‌ها و نه یهودیان به حبس ابد محکوم شده است. غزه باید از دست حماس آزاد شود.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز