خبرگزاری کار ایران

کارشناس نظامی آمریکا:

قدرت نظامی روسیه، کی‌یف و واشنگتن را مجبور به مذاکره خواهد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۰۲۲

کارشناس آمریکایی تاکید کرد که توانایی‌های نظامی روسیه، واشنگتن و کی‌یف را مجبور به مذاکره خواهد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از نووستی، «دنیل دیویس»،  افسر بازنشسته آمریکایی در کانال یوتیوب استفان گاردنر تاکید کرد که توانایی‌های مجتمع نظامی-صنعتی روسیه واشنگتن و کی‌یف را مجبور به مذاکره خواهد کرد.

دیویس گفت: «ضدحمله اوکراین شکست خورد و هر حمله دیگر نیز قطعا موفقیت آمیز نخواهد بود، زیرا ارتش روسیه نسبت به قبل قوی تر شده است. آنها توانایی‌های صنعتی برای تولید تسلیحات بیشتر را دارند. اوکراین و ایالات متحده باید از طریق مذاکره به هر گونه راه حلی دست یابند».

وی با تاکید بر اینکه ایالات متحده هر اندازه هم که به اوکراین پول بدهد، کمکی به کی‌یف نخواهد کرد، افزود: «این کمک منجر به پایان جنگ نمی‌شود. ما باید کار دیگری انجام دهیم. ساده بگویم:‌ ما فقط برای دفاع از خود به شما اسلحه می‌دهیم نه برای یک جنگ جدید، قطعا هر حمله جدیدی در سال ۲۰۲۴ شکست خواهد خورد».

این کارشناس آمریکایی توضیح داد: «در این صورت اوکراین مجبور به مذاکره خواهد شد. آنها می‌توانند به راه حلی سازنده دست یابند. کاری که ما هرگز نباید انجام دهیم این است که هر چیزی در هر اندازه‌ای را بدون هیچ پیش شرطی ارائه دهیم. به نظر من ما باید هر نوع اظهاراتی درباره ارائه کمک در زمان لزوم را از گفتمان خود حذف کنیم». 

 

انتهای پیام/
سمیه ماستری فراهانی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز