خبرگزاری کار ایران

مقام روس:

به انتقال جنگنده‌های اف- ۳۵ آمریکا به بریتانیا پاسخ خواهیم داد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۳۷۴

معاون وزیر خارجه روسیه تاکید کرد که مسکو در صورت انتقال جنگنده های اف- ۳۵ آمریکا با قابلیت حمل سلاح هسته ای به بریتانیا پاسخ خواهد داد.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک،‌ «الکساندر گروشکو»، معاون وزیر خارجه روسیه تاکید کرد که مسکو در برنامه ریزی نظامی عملیاتی خود، انتقال جنگنده‌های اف-۳۵ آمریکا با قابلیت حمل سلاح هسته‌ای به بریتانیا در آینده را در نظر گرفته و اقدامات احتیاطی لازم را اتخاذ خواهد کرد.

گروشکو گفت: « هدف از انتقال جنگنده‌های اف- ۳۵ افزایش فشار نظامی بر روسیه است».

وی ادامه داد: «اگر به طور کلی به فعالیت‌های ناتو نگاه کنیم، شاهد تقویت رزمایش‌ها و افزایش حجم آنها خواهیم بود. سری جدید رزمایش‌ها برای ماه‌های آینده نیز در حال سازماندهی است. این بخشی از سیاست مهار روسیه است. به همین دلیل تمام اقدامات احتیاطی نظامی و فنی لازم انجام خواهد شد». 

این دیپلمات روس تاکید کرد که این اقدام در برنامه ریزی نظامی و آموزش نیروها مورد توجه قرار خواهد گرفت. 

گروشکو توضیح داد: «در هر یک از فعالیت‌های نیروهای مسلح باید شرایط متغیر از جمله وضعیت نظامی و استقرار تجهیزات نظامی اضافی که ممکن است ما را تهدید کند، مورد توجه قرار گیرد». 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز