خبرگزاری کار ایران

مروری بر مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۳۱۶۵

حملات سنگین توپخانه‌‌ای رژیم صهیونیستی به نزدیکی بیمارستان قدس در غزه، تکذیب روایت رژیم صهیونیستی درباره آزادی یک اسیر اسرائیلی توسط حماس و مخالفت اسرائیل با آتش‌بس از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران فردا برای رایزنی با مقامات قطر در مورد آخرین تحولات فلسطین به دوحه سفر می‌کند.

- وزیر امور خارجه با اشاره به هماهنگی قبلی با رهبر سیاسی حماس تاکید کرد که حماس با آزادی اسرای غیرنظامی موافقت کرده و در شرایط مناسب انجام خواهد شد.

 

- وزیر امور خارجه تاکید کرد: در خصوص اقدام فلسطینیان و عملیات طوفان الاقصی، نه فلسطینی‌ها تماس گرفتند و نه هیچ بخشی در ایران در جریان این عملیات بود.

- جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) ادعای رژیم صهیونیستی در رابطه با آزادی یک نظامی زن اسرائیلی در جریان حمله زمینی شامگاه یکشنبه به غزه را رد کرد.

- نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد، از شورای امنیت سازمان ملل به دلیل ادامه رویکرد «محکوم نکردن حماس» انتقاد کرد.

- نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این رژیم با آتش‌بس با حماس موافقت نخواهد کرد.

- وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین طی سخنانی در نشست شورای امنیت سازمان ملل، واقعیت تلخی که فلسطینیان در غزه در پی عملیات رژیم صهیونیستی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند را به اشتراک گذاشت.

- سازمان صلیب سرخ فلسطین بامداد امروز -سه‌شنبه- به وقت محلی اعلام کرد که بیمارستان قدس در پی حملات سنگین توپخانه‌ای و هوایی در محله اطراف «تل الهوا» در غزه لرزید.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز