خبرگزاری کار ایران

مجلس نمایندگان آمریکا در پی پیشبرد لایحه افزایش کمک‌های مالی به رژیم صهیونیستی

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۲۸۷۶

رئیس جدید مجلس نمایندگان آمریکا گفت که انتظار دارد در این هفته مجلس نمایندگان اقدامی برای پیشبرد لایحه بودجه برای حمایت از اسرائیل به صورت انفرادی انجام دهد.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، «مایک جانسون»، رئیس جدید مجلس نمایندگان آمریکا گفت که انتظار دارد در این هفته مجلس نمایندگان اقدامی برای پیشبرد لایحه بودجه برای حمایت از اسرائیل به صورت انفرادی انجام دهد.

جانسون دیروز یکشنبه در مصاحبه ای با فاکس نیوز گفت: «ما لایحه واحدی را برای تأمین مالی اسرائیل در این هفته در مجلس نمایندگان ارائه خواهیم کرد».

وی افزود که او معتقد است این اقدام حمایت دو حزبی را به دست خواهد آورد و جمهوری‌خواهان نیز از اقدام مشابهی حمایت خواهند کرد.

اعضای مجلس نمایندگان که جمهوری‌خواهان اکثریت اندکی را در اختیار دارند، قرار است روز چهارشنبه از تعطیلات بازگردند.

جانسون بدون اشاره صریح به درگیری در اوکراین گفت: «موارد زیادی در سراسر جهان در جریان است که ما باید با آنها مقابله کنیم و خواهیم کرد».

وی ادامه داد: «اما آنچه اکنون در اسرائیل اتفاق می‌افتد بلافاصله مورد توجه قرار می‌گیرد و ما باید روی این موضوع تمرکز کرده و از آن عبور کنیم.»

 

 

 

 


 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز