خبرگزاری کار ایران

ترکیه حملات اسرائیل به خبرنگاران را محکوم کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۶۰۹

ترکیه حملات اسرائیل به خبرنگاران و نهادهای رسانه‌ای و مطبوعاتی را محکوم کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، «فخرالدین آلتون»، رئیس بخش ارتباطات ریاست جمهوری ترکیه خشونت غیرموجه اسرائیل علیه روزنامه‌نگاران، خبرنگاران و سازمان‌های خبری که رویدادهای فلسطین را پوشش می‌دهند، محکوم کرد.

  آلتون در حساب کاربری توئیتر نوشت: «ما از اعمال خشونت‌آمیز علیه خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و سازمان‌های خبری که برخی از آنها در جست‌و‌جوی حقیقت جان خود را از دست دادند، عمیقا نگران و غمگین هستیم. ما به شدت با حملات و کشتار غیرنظامیان از جمله همکاران‌مان مخالفیم».

وی افزود: «هدف قرار دادن خبرنگاران در تلاش برای تحریف حقیقت و پنهان کردن حقایق میدانی هیچ توجیهی ندارد. خبرنگاران می‌توانند با انعکاس حقایقی که از دید عموم مردم پنهان است، به صلح خدمت کنند».

آلتون ادامه داد: «جنگ اطلاعاتی در شبکه‌های اجتماعی همچنان تهدیدی برای دسترسی ما به اطلاعات دقیق است، چرا‌که گروه‌های سازمان‌یافته دائما کمپین‌های گمراه‌‌کننده‌ای را برای تحریف یا جعل واقعیت راه‌اندازی می‌کنند. در چنین شرایطی همه نهادهای رسانه‌ای موظف هستند که فقط اطلاعات مورد تایید را بازتاب دهند». 

وی از همه سازمان‌های رسانه‌ای و خبرنگاران خواست نسبت به کمپین‌های گمراه‌کننده آگاهی بیشتری داشته و در قبال کسانی که به دنبال خدمت به اهداف جنگی در جهان هستند، هوشیار باشند.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز