خبرگزاری کار ایران

واکنش حماس به اظهارات جانبدارانه بایدن

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۵۸۹۱

جنبش مقاومت اسلامی حماس طی بیانیه‌ای مغلطه‌گویی و اظهارات جانبدارانه رئیس‌جمهوری آمریکا از رژیم صهیونیستی را محکوم و بر حق ملت فلسطین در مقابله با رژیم اشغالگر و پایان اشغالگری تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، جنبش مقاومت اسلامی حماس طی بیانیه‌ای مغلطه‌گویی و اظهارات جانبدارانه «جو بایدن» رئیس‌جمهوری آمریکا از رژیم صهیونیستی را محکوم و بر حق ملت فلسطین در مقابله با رژیم اشغالگر و پایان اشغالگری تاکید کرد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، در این بیانیه آمده است:

ما در جنبش مقاومت اسلامی حماس اظهارات تحریک‌آمیز جو بایدن همزمان با ادامه جنایات وحشیانه دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین در نوار غزه و دیگر اراضی اشغالی را محکوم کرده و این اظهارات را تلاشی در جهت سرپوش بر جنایات و تروریسم دولت صهیونیستی که ملت فلسطین را به خاک و خون کشیده، می‌دانیم، چرا که وی هیچ اشاره‌ای به جنایات نیروهای اسرائیلی علیه ملت فلسطین در مقابل دیدگان جهانیان نکرد.

سخنان بایدن مملو از مغلطه‌های سیاسی و حقوقی از طریق جانبداری علنی از شنیع‌ترین اشغالگری نژادپرستانه در منطقه خاورمیانه و نشان دادن چراغ سبز برای ادامه جنایات علیه زنان، کودکان و سالخوردگان و اعمال مجازات‌های دسته‌جمعی بر بیش از دو میلیون فلسطینی در غزه بود، که این نقض صریح عرف و معاهدات بین‌المللی است که این کشور مدعی پایبندی به آن است.

حماس جنبش آزادی‌بخش ملی فلسطین است که در سرزمین‌های اشغالی علیه یک رژیم اشغالگر جنایتکار می‌جنگد و از ملت فلسطین و حق آزادی و تعیین سرنوشت آن دفاع می‌کند و عملیات طوفان الاقصی اقدامی در جهت دفاع از ملت فلسطین، مسجد الاقصی و اسرا و توقف جنایات و اشغالگری دشمن و پایان دادن به محاصره غزه است.

ما در جنبش حماس از دولت آمریکا می‌خواهیم در موضع خود بازنگری کرده و سیاست‌های دوگانه خود در رابطه با اشغالگری رژیم صهیونیستی را کنار بگذارد و ما بر حق ملت فلسطین در زمینه دفاع از خود، سرزمین و مقدسات اسلامی و مسیحی‌اش و در راس آن مسجد مبارک الاقصی تا تحقق تمامی خواسته‌ها و آرزوهای خویش در زمینه آزادی، بازگشت و تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس تأکید می‌کنیم.

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز