خبرگزاری کار ایران

تصویب لایحه بودجه کوتاه‌مدت در سنای آمریکا

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۱۱۹۴

سنای آمریکا لایحه بودجه کوتاه‌مدت برای جلوگیری از تعطیلی دولت را تصویب کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از القدس العربی، مجلس سنای آمریکا عصر روز گذشته -سه‌شنبه- به بودجه کوتاه‌مدت برای جلوگیری از تعطیلی دولت در آخر هفته رای داد.

سنا با ۷۷ رای موافق در مقابل ۱۹ رای مخالف به ساز و کار ادامه تامین مالی دولت تا ۱۷ نوامبر رای داد.

این اقدام، سنا را در مسیر تصویب قانون ادامه داری قرار می‌دهد که می‌تواند آن را اول اکتبر برای جلوگیری از تعطیلی دولت به مجلس نمایندگان ارسال کند.

مجلس نمایندگان در بحبوحه اختلافات میان جمهوری‌خواهان که اکثریت را تشکیل می‌دهند، همچنان درباره چگونگی ادامه بودجه دولت سرگردان است. 

اگر سنا لایحه مذکور را تصویب کند، ممکن است مجلس نمایندگان را برای طرح آن و جلوگیری از تعطیلی دولت تحت فشار قرار دهد، ‌به ویژه اینکه مجلس به تنهایی پیشرفت خاصی در این زمینه نکرده است.

این قانون سنا، بودجه دولت فدرال را تا ۱۷ نوامبرتامین می‌کند و نزدیک به ۶ میلیارد و ۱۵۰ میلیون دلار بودجه برای اوکراین و ۵ میلیارد و ۹۹۰ میلیون دلار برای کمک به بلایای طبیعی تعیین می‌کند.

رهبران سنا جزئیات این قانون را تا اندکی قبل از رای‌گیری در روز سه‌شنبه محرمانه نگه داشتند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز