خبرگزاری کار ایران

انتقاد کاخ سفید از تلاش جمهوری‌خواهان کنگره برای استیضاح بایدن

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۲۱۶۷

سخنگوی کاخ سفید از تلاش قانونگذاران جمهوری‌خواه برای آغاز تحقیق در راستای استیضاح رئیس‌جمهور آمریکا انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، «یان سامز»، سخنگوی کاخ سفید روز گذشته -دوشنبه- از قانونگذاران جمهوری‌خواه در کنگره که به دنبال آغاز تحقیقات در پاییز امسال با هدف استیضاح «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا هستند انتقاد کرد.

سامز گفت: «این تحقیقات بی‌اساس بوده و برای جمهوری‌‌خواهان در کنگره یک فاجعه است. برخی قانون‌گذاران جمهوری‌خواه اعتراف می‌کنند که هیچ مدرکی دال بر ادعاهای نادرست آنها وجود ندارد و دنبال کردن چنین ترفند حزبی نتایج معکوس خواهد داشت».

این مقام کاخ سفید از جمهوری‌خواهان در مجلس نمایندگان خواست که به جای ادامه جنگ سیاسی افراطی و تلاش برای آسیب‌رسانی سیاسی به آمریکا با رئیس‌جمهور در موضوعاتی که واقعا برای مردم آمریکا مهم است، مانند کاهش هزینه‌های زندگی، اشتغال‌زایی، تقویت بهداشت و آموزش همکاری کنند.

پیش از این «کوین مک کارتی»، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به طور خصوصی به نمایندگان جمهوری‌خواه گفته بود که قصد دارد تحقیقات با هدف استیضاح بایدن را دنبال کند و امیدوار است که این تحقیقات تا پایان سپتامبر آغاز شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز