خبرگزاری کار ایران

رکوردزنی در جمع‌آوری کمک‌ها برای کمپین انتخاباتی ترامپ با انتشار تصویری از زندان

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۴۸۲

رئیس‌جمهور پیشین آمریکا پس از معرفی خود به زندان جورجیا کمک‌های بی‌سابقه‌ای را جمع‌آوری کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پلیتیکو، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور پیشین ایالات متحده، پس از انجام مراحل رسمی تسلیم به زندان در ایالت جورجیا بیش از ۷ میلیون دلار کمک برای کمپین خود را جمع‌آوری کرد.

پولیتیکو گزارش داد: «‌طبق آمار ارائه شده توسط کمپین انتخاباتی ترامپ، وی با انتشار عکس جنایی خود در جمع‌آوری کمک مالی رکوردشکنی کرد و از پنج‌شنبه شب که در زندان آتلانتا حاضر شده است، ۷ میلیون و صد هزار دلار کمک جمع‌آوری کرده است».

ترامپ تنها در روز جمعه ۴ میلون و ۱۸۰ هزار دلار کمک جمع آوری کرد که بالاترین رقم جمع‌آوری شده ظرف ۲۴ ساعت در کارزار انتخاباتی وی تاکنون است.

کمک‌های مالی برای این کمپین از طریق فروش کالاهای فروشگاه آنلاین او جمع‌آوری شده است که در آن قیمت محصولات از ۱۲ تا ۳۴ دلار متغیر است.

ترامپ پیش از این خود را به زندان شهر فولتون معرفی کرد تا به اتهامات جنایی در ارتباط با تلاش برای لغو نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ در ایالت جورجیا محاکمه شود.

دادگاه ایالت جورجیا ترامپ و ۱۸ تن از معاونان او را به توطئه برای لغو نتایج انتخابات ۲۰۲۰ متهم کرده بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز