خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس شورای حاکمیت سودان خبر داد؛

ارائه نقشه راه جدید برون‌رفت از بحران سودان

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۹۲۶

نایب رئیس شورای حاکمیت سودان، از ارائه راهکاری به منظور برقراری آتش‌بس میان دو طرف نظامی متخاصم در سودان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از العربیه، «مالک عقار» نایب رئیس شورای حاکمیت سودان، از ارائه راهکاری به منظور برقراری آتش‌بس میان دو طرف نظامی متخاصم در سودان خبر داد.

نایب رئیس شورای حاکمیت سودان ضمن ارائه نقشه راه برای پایان دادن به درگیری‌های میان نیروهای ارتش و پشتیبانی سریع سودان، در توضیح خود در این‌باره گفت: «این راه‌حل گفت‌‌‌وگوی میان نیروهای سیاسی برای مرحله گذار و برگزاری انتخابات را شامل می‌شود».

مالک عقار خاطرنشان کرد که اولویت در مراحل آینده با اجرای راهکارهایی برای پایان دادن به جنگ، ارسال کمک‌ها به تمامی نقاط سودان، برقراری ارتباط با همه طرف‌ها و جلوگیری از گسترش دامنه جنگ به بقیه مناطق سودان آغاز می‌شود.

وی افزود که شرایط کنونی مستلزم آن است که برای اداره امور کشور، دولتی تشکیل داده شود و دوره تأسیس پس از جنگ به بازسازی و ایجاد ساختارهای موسساتی اختصاص خواهد یافت.

مالک عقار با عذرخواهی از مردم سودان به دلیل شکست در تشکیل دولت سودان، بر تعهد خود برای به کارگیری تمام تلاش‌ها برای متوقف کردن جنگ تاکید کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز