خبرگزاری کار ایران

نیکی هیلی:

نگران پیشتازی ترامپ در نظرسنجی‌ها نیستم

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۲۷۱

نامزد جمهوری‌خواه انتخابات آمریکا بر عدم نگرانی از پیشتازی رقیبش در نظرسنجی‌ها تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از آکسیوس، «نیکی هیلی»، نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تاکید کرد که از پیشتازی رقیبش «دونالد ترامپ» در نظرسنجی‌ها نگران نیست.

هیلی گفت: «رسانه‌ها فقط از ما می‌خواهند که به ترامپ حمله کنیم. اگر از من درباره اختلافات سیاسی سوال کنید خوشحال خواهم شد که در این‌باره صحبت کنم. اما اگر می‌خواهید که من شخصا با او بجنگم هیچ دلیلی برای این کار ندارم». 

وی افزود: «می‌دانید که من رابطه کاری عالی با او در دولت داشتم. آیا ما بر سر سیاست‌ها اختلاف نظر داریم؟ بله، اختلاف داریم. اما دلیلی نمی‌بینم که دائم به او حمله کنیم. وظیفه ما این نیست که دیوانه‌وار  رسانه‌ها را برای جلب توجه مردم تغذیه کنیم».

هیلی تاکید کرد که پیشتازی ترامپ در نظرسنجی‌ها هیچ گونه نگرانی برای او ایجاد نمی‌کند.

وی درباره بزرگ‌ترین اختلافات سیاسی خود با ترامپ گفت: «او  فکر می‌کند که ششم ژانویه (روز حمله به کنگره) روز زیبایی بود، اما به اعتقاد من آن روز وحشتناک بود. او مانند یک ملوان مست هزینه می‌کند اما من یک حسابگر هستم و فکر می‌کنم باید بدهی خود را کنترل کنیم و جلوی این هرج و مرج تورم‌زا را بگیریم».

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز