خبرگزاری کار ایران

دی ولت:

غرب کی‌یف را در زمستان مجبور به آتش‌بس با مسکو خواهد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۳۱۵۸

روزنامه دی ولت در گزارشی نوشت که غرب در زمستان کی‌یف را مجبور به آتش‌بس با روسیه خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، روزنامه دی ولت در گزارشی نوشت که ضدحمله ناموفق اوکراین نشان می‌دهد ارتش این کشور در زمستان آینده قادر به مقابله با نیروهای روسیه نخواهد بود.

دی ولت در ادامه نوشت: «این موضوع کی‌یف را وادار می‌کند تا تحت فشار گسترده غرب وارد مذاکرات صلح با مسکو شود، هر چند که این امر در درازمدت به یک صلح پایدار تبدیل نخواهد شد».

در این گزارش آمده است که این نشانه‌ها دال بر آن است که روسیه اراضی تحت اشغال خود را که تا کنون ۱۷ درصد از خاک اوکراین است،  به طور نامحدود حفظ خواهد کرد و دو طرف خطوط مرزی را به عنوان مرزهای موقت تعیین خواهند کرد و این جنگ مانند جنگ در شبه‌جزیره کره متوقف خواهد شد.

در چنین سناریویی عضویت اوکراین در ناتو و اتحادیه اروپا  بعید خواهد بود و سرمایه‌گذاران خارجی از سرمایه گذاری در این کشور امتناع کرده و بازسازی سایر مناطق اوکراین بسیار کندتر از حد انتظار خواهد بود.

این روزنامه تاکید کرده است که عدم موفقیت در ضد حمله اوکراین باعث افزایش ناامیدی در میان سربازان و غیرنظامیان خواهد شد و به تبع، به کاهش تعداد نیروهای ذخیره آماده و توانمند در جنگ منجر خواهد شد.

کارشناسان بر این باورند که تامین برق در زمستان آینده در اوکراین به احتمال زیاد دشوارتر از یک سال گذشته خواهد بود.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز