خبرگزاری کار ایران

پیش‌بینی آب‌وهوا در سه روز آینده؛

فردا غرب کشور بارانی‌ست / تهران همچنان بدون باران خواهد ماند

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۶۴۹

تاکنون در سامانه‌های پیش بینی هوا نشانه‌ای مبنی بر بارش برف در تهران دیده نشده است، بنابراین نمی‌توانیم تا این لحظه چنین چیزی را پیش بینی کنیم.

یک کار‌شناس هوا‌شناسی گفت: غرب کشور فردا بارانی خواهد بود.

فریبا گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد وضعیت آب و هوای کشور گفت: با ادامه فعالیت سامانه بارشی، امروز در نوار شمالی کشور، بارش برف و باران را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: این بارش‌ها فردا با شدت کمتری در برخی بخش‌های غربی دریای خزر، غرب و شمال غرب کشور ادامه خواهد داشت.

این کار‌شناس هوا‌شناسی اظهار کرد: همچنین برای غرب، جنوب غرب، مرکز و سپس شرق کشور افزایش ابر، رگبار، رعد و برق و وزش باد و در مناطق مرتفع بارش به صورت برف برای روز شنبه پیش بینی می‌شود.

گودرزی اظهار کرد: روز یکشنبه در برخی مناطق شرق و جنوب شرق کشور تراکم ابر بارش‌های پراکنده و وزش باد را خواهیم داشت و این سامانه بارشی نیز بعد از ظهر یکشنبه از مرز‌های شرقی کشور خارج می‌شود.

وی افزود: امروز و فردا آسمان تهران کمی ابری و در ساعاتی با وزش باد همراه خواهد بود، در ارتفاعات نیز احتمال بارش پراکنده باران وجود دارد.

به گفته وی بیشینه دمای هوای تهران فرا به ۳ درجه و کمینه دمای هوا به ۰ درجه خواهد رسید.

این کارشنای هوا‌شناسی در پاسخ به این سوال که چرا امسال شاهد زمستانی با هوای نسبتا گرمی در تهران هستیم، گفت: این امر بی‌سابقه نیست، اما ممکن است که کم سابقه باشد، هر چند که کمینه دمای امروز تهران به منفی دو درجه نیز رسیده است.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا در زمستان امسال در تهران شاهد بارش برف خواهیم بود یا خیر، افزود: تاکنون در سامانه‌های پیش بینی هوا نشانه‌ای مبنی بر این مساله دیده نشده است، بنابراین نمی‌توانیم تا این لحظه چنین چیزی را پیش بینی کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز