خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

تاکید نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بر ادامه عملیات نظامی در جنین/ ادامه مخالفت ترکیه با عضویت سوئد در ناتو/ استقرار بیش از ۱۸۰ هزار سرباز روس در ۲ جبهه اصلی

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۴۰۶۴

تاید نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بر ادامه عملیات نظامی در جنین، ادامه مخالفت ترکیه با عضویت سوئد در ناتو و استقرار بیش از ۱۸۰ هزار سرباز روس در دو جبهه اصلی از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، هزاران معترض به سیاست‌های نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز -دوشنبه- در فرودگاه «بن گوریون» با پلیس این رژیم درگیر شدند.

- سفیر جدید ایران در جمهوری اسلامی موریتانی پیش از عزیمت به محل مأموریت با وزیر امور خارجه دیدار و آخرین وضعیت حوزه مأموریت خود ارائه کرد.

- نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که عملیات نظامی علیه جنین تا زمانی که نیاز باشد ادامه خواهد داشت.

- رئیس‌جمهوری ترکیه گفت که تا زمانی که تمامی خواسته‌های این کشور محقق نشود، از مخالفت با عضویت سوئد در ناتو عقب‌نشینی نخواهد کرد.

- رئیس‌جمهوری اوکراین از همتای آمریکایی خود خواست تا «همین حالا» اوکراین را به عضویت ناتو دعوت کند، حتی اگر عضویت این کشور تا پس از پایان جنگ محقق نشود.

- سخنگوی گروه شرقی نیروهای مسلح اوکراین اعلام کرد که روسیه بیش از ۱۸۰ هزار سرباز را در دو جبهه اصلی نبرد شرقی مستقر کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز