خبرگزاری کار ایران

حضور رئیس دفتر ترامپ برای ارائه شهادت در پرونده اسناد محرمانه

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۵۰۷۷

رئیس دفتر رئیس‌جمهور پیشین آمریکا برای ارائه شهادت در پرونده اسناد محرمانه در دادگاه حاضر شد.

به گزارش ایلنا به نقل از ای بی سی نیوز، «مارک میدوز»، رئیس دفتر «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا در برابر هیئت منصفه دادگاه درباره پرونده اسناد محرمانه شهادت داد. 

طبق این گزارش، میدوز به پرسش هایی درباره تلاش های ترامپ برای لغو انتخابات ۲۰۲۰ و سوء استفاده او از اسناد محرمانه‌ای که نزد خود نگه داشته بود، پاسخ داد.

وکیل میدوز از پاسخ به پرسشی درباره اینکه آیا او در برابر هیئت منصفه شهادت داده است یا خیر، خودداری و در عین حال بر تعهد موکلش به بیان حقیقت در صورت تعهد قانونی برای انجام این کار تاکید کرد. 

همزمان با انتشار گزارش هایی درباره حضور شاهد دیگری در هیئت منصفه بزرگ یا انجام مصاحبه هایی با بازرسان فدرال منتشر شد، میدوز از انظار عمومی دور نگه داشته شد. 

شهادت میدوز غیرمنتظره نیست، چرا که منابع آگاه اعلام کردند که اوایل سال جاری یک قاضی فدرال ادعاهای ترامپ درباره امتیاز اجرایی را رد کرد و به میدوز و دیگر دستیاران ارشد سابق ترامپ دستور داد در برابر هیئت منصفه شهادت دهند.

میدوز همراه با دستیاران سابق ترامپ از سوی دفتر «جک اسمیت»، بازپرس ویژه نظارت بر تحقیقات وزارت دادگستری درباره ترامپ پس از اعلام نامزدی او برای انتخابات ریاست جمهوری در سال ۲۰۲۴ برای ارائه شهادت احضار شدند. 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز