خبرگزاری کار ایران

منابع آگاه گزارش دادند:‌

ترامپ سند محرمانه‌ای را درباره حمله به ایران نزد خود نگه داشته است

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۵۶۲

منابع آگاه عنوان کردند که دادستان‌های فدرال یک فایل صوتی از یک نشست تابستانی ۲۰۲۱ را به دست آورده‌اند که در آن رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا اذعان می‌کند که یک سند محرمانه پنتاگون در مورد حمله احتمالی به ایران را در اختیار دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از الجزیره، منابع آگاه عنوان کردند که دادستان‌های فدرال یک فایل صوتی از یک نشست تابستانی ۲۰۲۱ را به دست آورده‌اند که در آن «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا اذعان می‌کند که یک سند محرمانه پنتاگون در مورد حمله احتمالی به ایران را در اختیار دارد.

به گفته چندین منبع آگاه، نگهداری این اسناد از سوی ترامپ نشان می‌دهد که وی در جریان بوده که پس از ترک کاخ سفید، مطالب طبقه‌بندی‌شده و محرمانه را نگهداری کرده است.

به گفته دو منبع آگاه، در این فایل صوتی، نظرات ترامپ حاکی از آن است که او مایل است اطلاعاتی را به اشتراک بگذارد، اما از محدودیت‌هایی در توانایی خود پس از ریاست‌جمهوری برای جلوگیری از انتشار این اسناد آگاه است.

یک منبع مطلع گفت که بخش صحبت‌های ترامپ مربوط به حمله به ایران حدود دو دقیقه طول می‌کشد.

یک منبع دیگر نیز گفت که موضوع حمله به ایران بخش بسیار کوچکی از یک جلسه بسیار طولانی‌تر است و در آن نشست درباره بسیاری از موضوعات دیگر هم بحث می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز