خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

سفر ۲ مقام ارشد صهیونیست به واشنگتن برای گفت‌وگو درباره ایران/ توافق عربستان و کانادا برای از سرگیری روابط دیپلماتیک/ تاکید روسیه بر خصمانه بودن روابط این کشور با لهستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۰۹۲۸

سفر ۲ مقام ارشد صهیونیست به واشنگتن برای گفت‌وگو درباره ایران، توافق عربستان و کانادا برای از سرگیری روابط دیپلماتیک و تاکید روسیه بر خصمانه بودن روابط این کشور با لهستان از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، سخنگوی کرملین گفت که لهستان دشمن روسیه است.

-  افسر بازنشسته تفنگداران ایالات متحده گفت که دخالت واشنگتن در بحران اوکراین نتایج بسیار جدی برای کی‌یف به دنبال خواهد داشت.

- کانادا و عربستان سعودی نزدیک به پنج سال پس از یک درگیری دیپلماتیک که روابط دیپلماتیک و اقتصادی بین دو کشور را وارد تعلیق کرد، برای تعیین سفرای جدید به توافق رسیدند.

-  پایگاه خبری «اکسیوس» از سفر قریب‌الوقوع وزیر امور استراتژیک رژیم صهیونیستی و مشاور امنیت ملی این رژیم به آمریکا برای رایزنی درباره ایران خبر داد.

- رئیس‌جمهوری اوکراین با تکرار برخی ادعاهای تکذیب‌شده در خصوص استفاده روسیه از پهپادهای ایران برای هدف قرار دادن زیرساخت‌های اوکراین، گفت که از ایران می‌خواهد در ارسال این پهپادهای مرگ‌بار به روسیه تجدیدنظر کند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز