خبرگزاری کار ایران

مقام های پاریس:

خسارت ناشی از اعتراض‌ها به اصلاح نظام بازنشستگی بیش از شورش جلیقه‌زردهاست

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۲۷۷۹

مقام‌های پاریس خسارت های ناشی از اعتراض‌ها به اصلاحات حقوق بازنشستگی را یک میلیون و ۶۰۰ هزار یورو برآورد کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از روزنامه پاریسین، خسارت وارد‌شده به زیرساخت های پاریس در جریان اعتراض‌ها به اصلاحات حقوق بازنشستگی از ژانویه گذشته یک میلیون و ۶۰۰ هزار  میلیون یورو برآورد شده است.

این روزنامه نوشت: «خسارت‌های ناشی از ناآرامی‌های ۱۲ تظاهرات اعتراضی به اصلاح نظام بازنشستگی یک میلیون و ۶۰۰ هزار یورو برآورد شده است».

«امانوئل گرگوار»، معاون شهردار پاریس تصریح کرد که این مبلغ تنها شامل خسارت‌های وارد شده به تاسیسات و ساختمان‌های شهر می‌شود و شامل هزینه‌های مرتبط با تعمیر دفاتر شرکت‌های خصوصی نمی‌شود.  

وی افزود: «پس از اعتراض‌ها، ۵۳۸ هزار یورو برای نظافت خیابان‌ها هزینه شد. همچنین ۱۰۶ هزار یورو برای تعمیر گلزارها، نرده‌ها، ایستگاه‌های اتوبوس و شیشه‌های بانک‌ها هزینه اختصاص داده شد. اما با ارزش‌ترین وسایلی که معترضان تخریب کرده‌‌اند، تابلوهای تبلیغاتی و کیوسک‌های مطبوعاتی نورانی است که برای تعمیر آن ها ۸۳۶ هزار یورو در نظر گرفته شده است».

شهردار پاریس گفت: «مجموع خسارت‌های ناشی از اعتراض جلیقه‌‌زردها در سال ۲۰۱۸ است که یک میلیون و ۴۰۰ هزار یورو برآورد شد». 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز