خبرگزاری کار ایران

وزیر دفاع انگلیس:

روسیه با عصای جادویی از بین نمی‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۰۱۱۵

وزیر دفاع انگلیس پیش بینی کرد که جنگ اوکراین سال اینده نیز ادامه پیدا کند.

به گزارش ایلنا به نقل از نیویورک تایمز، «بن والاس»، وزیر دفاع انگلیس روز گذشته -سه‌شنبه- ابراز اطمینان کرد که اوکراین در حال تدارک یک ضد حمله است و جنگ احتمالا تا سال آینده ادامه خواهد داشت.

والاس در جمع خبرنگاران در واشنگتن گفت: «من خوش بین هستم که اوکراین بین امسال و سال آینده موقعیت قدرتمندی خواهد داشت،‌ اما ما باید واقع بین باشیم که روسیه با عصای جادویی از بین نخواهد رفت». 

وی همچنین درباره اعتبار و تاثیر اسناد اطلاعاتی آمریکا که اخیرا فاش شده است بر جمع آوری اطلاعات انگلیس گفت: «من در این افشاگری بی دقتی و یا دستکاری اطلاعات را مشاهده کرده‌ام. توصیه من این است که آن را جدی نگیرید، چیزهایی درز پیدا کرده است که می‌دانم صحت ندارند».

والاس افزود: «همه ما در برابر چنین افشاگری‌هایی آسیب‌پذیر هستیم. من دوست ندارم افراد، موضوعات مرتبط با من یا هر کس دیگری را فاش کنند، اما این بهایی است که ما  لیبرال‌های دمورکرات می‌پردازیم».

وی ادامه داد: «افشای این اسناد نه موقعیت اوکرایت را تضعیف و نه موقعیت روسیه تقویت کرده است. به روابط ما با ایالات متحده نیز آسیبی وارد نکرده است».  

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز