خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

ادامه نقض آتش‌بس در یمن توسط ائتلاف متجاوز سعودی/ شهادت یک جوان فلسطینی مقابل مسجدالاقصی/ تمدید مأموریت گروه ضربتی ناو هواپیمابر «جورج اچ دبلیو بوش» در دریای مدیترانه

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۶۰۶

ادامه نقض آتش‌بس در یمن توسط ائتلاف متجاوز سعودی، شهادت یک جوان فلسطینی مقابل مسجدالاقصی و تمدید مأموریت گروه ضربتی ناو هواپیمابر «جورج اچ دبلیو بوش» در دریای مدیترانه از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، وزیر امور خارجه با انتشار پیام‌های جداگانه‌ای، در گذشت مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین سید صادق حکیم فرزند شهید والامقام آیت‌الله العظمی سید محمدباقر حکیم را به حجت‌الاسلام والمسلمین سید حیدر حکیم و حجت‌الاسلام والمسلمین سید عمار حکیم تسلیت گفت.

- رئیس مرکز امور حقوقی بین‌المللی معاونت حقوقی ریاست جمهوری از فرصت دو ساله دادگاه لاهه برای تعیین خسارت وارده به ایران خبر داد.

- در پی درگیری نیروهای آمریکایی با گروه‌های مقاومت در سوریه، مقام‌های ایالات متحده از تصمیم برای تمدید مأموریت گروه ضربتی ناو هواپیمابر «جورج اچ دبلیو بوش» مستقر در دریای مدیترانه خبر دادند.

-  منابع محلی از تیراندازی نظامیان اشغالگر اسرائیلی به سمت جوانی فلسطینی در مقابل باب السلسله در مسجد مبارک الاقصی خبر دادند.

- ائتلاف متجاوز سعودی طی ۲۴ ساعت گذشته، ۷۱ بار آتش‌بس اعلام‌شده در یمن را نقض کرد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز