خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

سقوط پهپاد رژیم صهیونیستی در خاک سوریه/ واکنش حماس به رأی مثبت پارلمان اردن به اخراج سفیر رژیم صهیونیستی/ انتقال ٢۶ ایرانی محبوس در زندان‌های ترکیه به کشور

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۸۵۰

سقوط پهپاد رژیم صهیونیستی در خاک سوریه، واکنش حماس به رأی مثبت پارلمان اردن به اخراج سفیر رژیم صهیونیستی و انتقال ٢۶ ایرانی محبوس در زندان‌های ترکیه به کشور از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا،  روابط عمومی وزارت امور خارجه با انتشار اطلاعیه‌ای از انتقال ٢۶ ایرانی محبوس در زندان‌های ترکیه به کشورمان خبر داد.

- رئیس شورای راهبردی روابط خارجی پس از سفر به سوریه، دیشب وارد لبنان شد و امروز صبح با وزیر امور خارجه لبنان دیدار کرد.

- جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به رأی مثبت پارلمان اردن به اخراج سفیر رژیم صهیونیستی از امان در پی اظهارات و مواضع نژادپرستانه اخیر وزیر دارایی این رژیم واکنش نشان داد.

- یک مقام ارشد صهیونیست با تکرار برخی تهدیدهای پوشالی به «آکسیوس» گفت که اسرائیل به دولت آمریکا و چندین کشور اروپایی اعلام کرده که ایران در صورت غنی‌سازی اورانیوم بالای ۶۰ درصد وارد قلمرو خطرناکی می‌شود که می‌تواند حمله نظامی اسرائیل را در پی داشته باشد.

- گزارش‌ها حاکی از سقوط یک فروند پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی در خاک سوریه است.

-  یک قاضی فدرال در نیویورک رأیی صادر کرد که بر اساس آن پرداخت غرامت به بازماندگان قربانیان بمبگذاری سال ۱۹۸۳ در مقر نظامیان آمریکایی در لبنان، باید از محل دارایی مسدود شده ایران در لوکزامبورگ صورت گیرد.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز