خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

اخراج هیأت رژیم صهیونیستی از نشست سران اتحادیه آفریقا/ شلیک یک موشک بالستیک قاره‌پیما از سوی کره شمالی/ افزایش شمار تلفات زمین‌لرزه در ترکیه و سوریه

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۶۸۹

اخراج هیأت رژیم صهیونیستی از نشست سران اتحادیه آفریقا، شلیک یک موشک بالستیک قاره‌پیما از سوی کره شمالی و افزایش شمار تلفات زمین‌لرزه در ترکیه و سوریه از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، منابع خبری از حمله موشکی به پایگاه نیروهای آمریکایی در شمال شرق سوریه در نزدیکی میدان نفتی «العمر» خبر دادند.

- معاون رئیس‌جمهوری آمریکا با تکرار برخی مواضع بی‌اساس، مدعی شد که ایران، چین و کره‌شمالی از نیروهای روس در جنگ اوکراین حمایت نظامی می‌کنند.

- شمار تلفات زلزله اخیر در ترکیه و سوریه از ۴۶ هزار نفر گذشت.

- کره‌‌شمالی بامداد امروز -یکشنبه- یک موشک بالستیک قاره‌پیما را از ساحل شرقی شبه‌جزیره کره پرتاب کرد.

- ده‌ها هزار نفر از ساکنان سرزمین‌های اشغالی شامگاه شنبه بار دیگر در اعتراض به سیاست‌های نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تجمع کرده و علیه وی شعار سر دادند.

- گزارش‌ها حاکی از حمله به چندین منطقه مسکونی و نظامی در حومه و داخل شهر دمشق است.

- رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا در منزل مشخصی خود در ایالت جورجیا تحت مراقبت‌های پزشکی قرار می‌گیرد.

-  مسئولان امنیتی اجلاس اتحادیه آفریقا، هیأت اسرائیلی که قصد شرکت در نشست سران این اتحادیه در آدیس آبابا داشت را اخراج کردند.

- وزیر خارجه عربستان با تکرار برخی مواضع زیاده‌خواهانه، خواستار مشارکت کشورهای عربی در هرگونه توافق هسته‌ای احتمالی با ایران شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز