خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

گذشتن شمار تلفات زمین‌لرزه در ترکیه و سوریه از ۲۳ هزار نفر/ شلیک آمریکا به یک شیء ناشناس پرنده دیگر بر فراز آلاسکا/ تصمیم روسیه برای کاهش ۵۰۰ هزار بشکه‌ای تولید روزانه نفت

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۳۶۳

گذشتن شمار تلفات زمین‌لرزه در ترکیه و سوریه از ۲۳ هزار نفر، شلیک آمریکا به یک شیء ناشناس پرنده دیگر بر فراز آلاسکا و تصمیم روسیه برای کاهش ۵۰۰ هزار بشکه‌ای تولید روزانه نفت از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، یک جوان فلسطینی ‌با خودروی خود، گروهی از شهرک‌نشینان صهیونیست را در شهر بیت‌المقدس اشغالی هدف حمله قرار داد.

- پلیس فدرال آمریکا از کشف اسناد طبقه‌بندی‌شده در منزل شخصی معاون رئیس‌جمهوری سابق آمریکا خبر داد.

-  خبرگزاری فرانسه از آزادی شهروند ایرانی‌- فرانسوی بازداشت‌شده در ایران خبر داد.

-  روسیه از تصمیم خود برای کاهش تولید روزانه ۵۰۰ هزار بشکه تولید نفت در ماه آینده میلادی خبر داد.

- کاخ سفید تأیید کرد که یک فروند جنگ اف -۲۲ ارتش آمریکا «یک شیء در ارتفاع بالا» را بر فراز حریم هوایی آلاسکا ردیابی و منهدم کرده است.

- همزمان با تداوم فراخوان‌های تسریع بازگشایی گذرگاه‌های مرزی با ترکیه برای رساندن کمک‌ها به زلزله‌زدگان سوریه، سفرای سوئیس و برزیل در شورای امنیت، اعلام کردند که این شورا پس از ارزیابی نیازها، برای بررسی وضعیت انسانی در سوریه، تشکیل جلسه خواهد داد.

- معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا با تکرار برخی یاوه‌سرایی‌ها اعلام کرد که روسیه با روی آوردن به «کشورهای یاغی» مانند ایران و کره‌شمالی، در صدد دور زدن تحریم‌ها و دریافت کمک‌های نظامی از طرف‌های ثالث است.

- شمار تلفات زلزله اخیر در ترکیه و سوریه از ۲۳ هزار نفر گذشت.

-  وزارت خارجه فرانسه از آزادی شهروند ایرانی‌- فرانسوی بازداشت‌شده در ایران استقبال کرد.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز