خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

استقبال حماس از کاهش سطح روابط دیپلماتیک آفریقای جنوبی با رژیم صهیونیستی/ گزارش ضدایرانی مدیر اطلاعات ملی ایالات متحده/ رد دعوت رئیس‌جمهوری اوکراین برای سفر به کی‌یف از سوی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۵۵۳

استقبال حماس از کاهش سطح روابط دیپلماتیک آفریقای جنوبی با رژیم صهیونیستی، گزارش ضدایرانی مدیر اطلاعات ملی ایالات متحده و رد دعوت رئیس‌جمهوری اوکراین برای سفر به کی‌یف از سوی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا،  وزارت خزانه‌داری آمریکا ‌در ادامه اقدام‌های ضدایرانی خود، هشت فرد و سه شرکت ایرانی را در فهرست تحریم‌های خود قرار داد.

- رئیس مجلس نمایندگان آمریکا دعوت رئیس‌جمهوری اوکراین برای سفر به کی‌یف را رد کرد.

-  وزیر امور خارجه در توییتی گزارش از رایزنی‌های امروز خود در ترکیه ارائه کرد.

- مدیر اطلاعات ملی ایالات متحده در گزارشی به کمیته اطلاعات مجلس سنای این کشور، از تداوم تهدیدهای ایران علیه اسرائیل و آمریکا خبر داد.

- رئیس‌جمهور با مرور آخرین وضعیت همکاری‌های اقتصادی تهران - بغداد به ویژه توافقات سازنده صورت گرفته در سفر اخیر نخست‌وزیر عراق به ایران، بر لزوم تقویت همکاری‌ها بخصوص در حوزه‌های انرژی، صنعتی، تجاری، مالی و بانکی تاکید کرد.

- عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس از موافقت پارلمان آفریقای جنوبی با کاهش سطح روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی به سبب ادامه جنایات علیه ملت فلسطین استقبال کرد.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز