خبرگزاری کار ایران

جنبش انصار الله:

آمریکا و انگلیس به دنبال اشغال یمن هستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۶۷۸

جنبش انصار الله یمن آمریکا و انگلیس را به تلاش برای اشغال این کشور متهم کرد.

به گزارش ایلنا، «علی القحوم»، عضو دفتر سیاسی جنبش انصار الله یمن با انتشار رشته توئیت‌هایی در واکنش به سفر فرمانده عالی‌رتبه آمریکا به استان «المهره» در شرق این کشور تاکید کرد که آمریکا و انگلیس از طریق سیل مستمر ارسال نیرو و تاسیس پایگاه‌های نظامی در خاک یمن به دنبال اشغال کشور هستند.

القحوم نوشت:‌ «سیل آشکار و مستمر نیروهای جنگی آمریکایی به المهره و حضرموت، ساخت پایگاه‌های نظامی خارجی و حضور شدید آنها در سواحل و جزایر یمن و باب المندب همراه با سفرهای رسمی سفیر آمریکا و هیئت‌های دیپلماتیک در ادامه روند مستمر جنایتکارانه و نقض آشکار حاکمیت و قوانین بین المللی و اصرار عمدی بر حضور و اشغال صورت می‌گیرد».

وی افزود: «همه ما برای مقابله با چالش‌ها و خطرهای پیش روی یمن و توطئه‌های وحشتناک آمریکا و انگلیس باید با مسئولیت و اجماع ملی با استفاده از یک پروژه ملی فراگیر و با عبور از مشکلات داخلی و حرکت در مسیر انقلاب بزرگ برای بیرون راندن اشغالگران، بازپس‌گیری ثروت و جغرافیا و حفظ حاکمیت و استقلال اقدام کنیم».

عضو دفتر سیاسی انصار الله در ادامه گفت: «ما به آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها می‌گوییم که پروژه‌های استعماری شما در یمن هیچ جایی نخواهد داشت و دست‌های شما قطع خواهد شد و مجبور به ترک کشور خواهید شد. رویاهای شما نابود و توطئه‌هایتان محو خواهد شد».

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز