خبرگزاری کار ایران

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا:

هیچ پیامی از طریق عراق برای ایران ارسال نکرده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۲۰۹

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به سخنان وزیر خارجه ایران، مدعی شد که کشورش هیچ پیامی از طریق مقام‌های عراقی برای تهران ارسال نکرده است.

به گزارش ایلنا، «ند پرایس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به سخنان «حسین امیرعبداللهیان» وزیر خارجه ایران، مدعی شد که کشورش هیچ پیامی از طریق مقام‌های عراقی برای تهران ارسال نکرده است.

امیرعبداللهیان پیش از این، با اشاره به پیام «فؤاد حسین» وزیر خارجه عراق از طرف آمریکا، گفته بود: «فؤاد حسین که از سفر واشنگتن برگشتند، حامل این پیام بودند که طرف آمریکایی برای جمع‌بندی توافق آمادگی دارد، ما نیز همواره از مسیر دیپلماسی و مذاکره استقبال کرده‌ایم و از مذاکره فاصله نگرفته‌ایم».

با این وجود، پرایس در پاسخ به پرسشی در این‌باره مدعی شد: «من نمی‌توانم پاسخی به این پرسش بدهم. فقط مقام‌های ایرانی هستند که به دروغ گفتن ادامه داده و می‌توانند به این پرسش پاسخ دهند. آنها می‌توانند هر چقدر که بخواهند حرف خود را تکرار کنند اما حقیقت درباره این مسأله تغییری نخواهد کرد».

وی با بیان این‌که هیچ‌گونه پیامی به ایران ارسال نکرده‌ایم، گفت که احیای برجام از چند ماه قبل از دستور کار واشنگتن خارج شده است. 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز