خبرگزاری کار ایران

واکنش واشنگتن به سفر رئیسی به آمریکای لاتین

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۴۳۸

هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی در شورای امنیت ملی کاخ سفید در واکنش به سفر رئیس‌جمهوری ایران به آمریکای لاتین، گفت که ما به کشورهای منطقه نمی‌گوییم با چه کسی معاشرت کنند.

به گزارش ایلنا، «جان کربی» هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی در شورای امنیت ملی کاخ سفید در واکنش به سفر «ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهوری ایران به آمریکای لاتین، گفت که ما به کشورهای منطقه نمی‌گوییم با چه کسی معاشرت کنند.

وی گفت که ما به کشورهای آمریکای لاتین یا هیچ کشور دیگری نمی‌گوییم با چه کسی معاشرت کنند یا به چه کسی اجازه دیدار بدهند. ما تنها بر منافع ملی منطقه‌ای خود متمرکز هستیم. 

«نیکلاس مادورو» رئیس‌جمهوری ونزوئلا روز گذشته -دوشنبه- در کاخ ریاست جمهوری این کشور، به‌‌طور رسمی از سید ابراهیم رئیسی که در رأس هیئت عالی‌رتبه سیاسی و اقتصادی به ونزوئلا سفر کرده است، استقبال کرد.

در این مراسم جمعی از اقشار مختلف مردم کاراکاس نیز حضور داشتند و در بدو ورود رئیس‌جمهوری اسلامی ایران به کاخ ریاست‌جمهوری با در دست داشتن پرچم‌های ایران و ونزوئلا از سید ابراهیم رئیسی و هیأت عالی‌رتبه همراه استقبال کردند.

در این مراسم، پس از نواخته شدن سرود ملی دو کشور و ثبت عکس یادگاری، روسای جمهور ایران و ونزوئلا اعضای هیأت‌های عالی‌رتبه دو کشور را به یکدیگر معرفی کردند. در حین نواخته شدن سرود ملی جمهوری اسلامی ایران جمعی از کودکان و نوجوانان ونزوئلایی سرود ملی کشورمان را با زبان فارسی همخوانی کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز