خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

شلیک موشک از نوار غزه به شهرک‌های صهیونیست‌نشین/ وقوع زمین‌لرزه ۷ و ۳ دهم ریشتری در مرز چین و تاجیکستان/ استقرار سکوهای سامانه گنبد آهنین در مرز نوار غزه

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۴۴۷

شلیک موشک از نوار غزه به شهرک‌های صهیونیست‌نشین، وقوع زمین‌لرزه ۷ و ۳ دهم ریشتری در مرز چین و تاجیکستان و استقرار سکوهای سامانه گنبد آهنین در مرز نوار غزه از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، وزیر دفاع سوریه با حضور در ستاد وزارت دفاع با وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

-  روزنامه «تلگراف» طی گزارشی از مخالفت دیپلمات‌های آمریکایی با قرار دادن سپاه در فهرست گروه‌های موسوم به تروریستی توسط انگلیس خبر داد.

- رژیم صهیونیستی پس از جنایت اشغالگران در نابلس، از بیم حملات انتقام‌جویانه فلسطینیان، سکوهای سامانه‌ گنبد آهنین را در مرز نوار غزه مستقر کرد.

- تلویزیون دولتی «سی‌سی‌تی‌وی» چین امروز -پنجشنبه- از وقوع زمین‌لرزه هفت و سه دهم ریشتری در مرز این کشور با تاجیکستان خبر داد.

- وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی با تکرار برخی ادعاهای بی‌‌اساس درباره ماهیت برنامه هسته‌ای ایران، گفت که تنها راه ممانعت از پیشرفت این فعالیت‌ها، اعمال تحریم‌های فلج‌کننده است.

- ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بامداد امروز -پنجشنبه- به وقت محلی چندین موشک به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین شلیک شده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز