خبرگزاری کار ایران

سخنگوی کرملین:

برای کمک به زلزله‌زدگان در تماس دائم با دمشق هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۱۹۱

سخنگوی کرملین بر تماس مداوم با سوریه و ارائه کمک به زلزله‌زدگان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از نووستی، «دمیتری پسکوف»، سخنگوی کرملین تاکید کرد که روسیه پس از زلزله ویرانگر به سوریه کمک می‌کند، اما در مسائل بشردوستانه دمشق را تحت فشار قرار نمی‌دهد. 

پسکوف امروز -دوشنبه- در کنفرانس مطبوعاتی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا مسکو اقداماتی در ارتباط با وضعیت فعلی سوریه انجام می‌دهد و آیا دولت سوریه را برای دسترسی به کمک‌های بشردوستانه تحت فشار قرار می‌دهد، گفت: «روسیه رهبری سیاسی مشروع جمهوری عربی سوریه را تحت فشار قرار نمی دهد، ما طور دائم در تماس هستیم. روسیه تلاش فراوانی برای کمک رسانی به قربانیان این زلزله ویرانگر در سوریه انجام می دهد».

وی تاکید کرد که مسائل مربوط به ارائه کمک های بشردوستانه به سوری های زلزله زده می تواند و باید از طریق تماس با مقام های سوری به سرعت حل شود.

پسکوف در پاسخ به این پرسش که آیا روسیه برای تضمین ایجاد ایست بازرسی های متعدد برای کمک های بشردوستانه تلاش می کند، گفت: «این امر به تصمیم جمهوری عربی سوریه بستگی دارد. می دانید که ما از طریق متخصصان و امدادگران روس به دنبال کمک به  ارتش برای آوار برداری و رساندن کمک های بشردوستانه هستیم. همه مسائل جزء اختیارات مقام های قانونی سوریه است». 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز