خبرگزاری کار ایران

وال استریت ژورنال:

اسرائیل در حمله اصفهان دست داشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۲۱۵

روزنامه آمریکایی «وال استریت ژورنال» در گزارشی نوشت که رژیم صهیونیستی در حمله تروریستی به مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع ایران دست داشته است.

به گزارش ایلنا، روزنامه آمریکایی «وال استریت ژورنال» در گزارشی نوشت که رژیم صهیونیستی در حمله تروریستی به مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع ایران دست داشته است. 

این روزنامه با استناد به مقام‌های آمریکایی و برخی منابع آگاه دیگر نوشت که این حمله توسط رژیم صهیونیستی انجام شده است. 

پیش از این نیز شبکه العربیه به نقل از منابع آمریکایی ادعا کرد که حمله شب گذشته پهپادی در استان اصفهان با مشارکت نیروی هوایی آمریکا و یک کشور دیگر انجام شده است.

به ادعای این منابع، در این حملات، مخازن نگهداری از موشک‌های بالستیک هدف قرار گرفته‌اند.

این منابع همچنین ادعا کردند که هدف از این حمله، ارسال این پیام به ایران بود که اجازه تولید موشک‌های بالستیک به ایران داده نمی‌شود.

پیشتر، روزنامه جروزالم‌پست نیز به نقل از منابع اطلاعاتی غربی ادعا کرده بود که به‌رغم اظهارات منابع ایرانی، حمله اصفهان موفقیت آمیز بوده است.

وزارت دفاع در بیانیه‌ای از حمله ناموفق شب گذشته به یکی از مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع در استان اصفهان خبر داده بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز