خبرگزاری کار ایران

کارشناسان جمهوری‌خواه:

اسناد کشف شده از منزل بایدن و پنس هدیه به ترامپ بود

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۴۰۱۰

کارشناسان جمهوری‌خواه، رئیس جمهور پیشین ایالات متحده را برنده سیاسی کشف اخیر اسناد محرمانه توصیف کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از آکسیوس، کارشناسان استراتژیست‌ جمهوری‌خواه تاکید کردند که «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا برنده سیاسی  کشف اسناد محرمانه‌ای است که اخیرا از منزل «مایک پنس»، معاون سابق او و «جو بایدن» رئیس‌جمهور این کشور کشف شده است. 

این کارشناسان گفتند که افشای اسناد محرمانه از منزل بایدن و پنس ممکن است توجه و درک عمومی از تحقیقات جاری در باره سؤاستفاده ترامپ از اسناد کشف شده در ماه آگوست در عمارت «مار آلا گو» را تضعیف کند.

«فورد اوکانل»، استراتژیست جمهوری‌خواه که در کاخ سفید و به عنوان سرپرست کمپین انتخاباتی ۲۰۲۰ خدمت کرده است، گفت: «از نظر برداشت سیاسی، این هزار درصد هدیه به ترامپ است».

«کن اسپین»، مشاور حزب جمهوری‌خواه و مدیر سابق ارتباطات کمیته ملی جمهوری‌خواه کنگره نیز گفت: «کشف اسناد در منزل بایدن و پنس، پرونده ترامپ را هم در انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان و هم در صورتی که او نامزد انتخابات ۲۰۲۴ شود، خنثی می‌کند».

وی افزود: «‌کشف اسناد همچنین ممکن است منجر به عادی شدن این پرونده برای رای‌دهندگان جمهوری‌خواهی شود که پس از انتخابات میان‌دوره‌ای در حمایت از ترامپ تردید داشتند». 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز