خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

سرنگونی یک پهپاد ائتلاف بین‌الملل در حومه اربیل/ احضار سفیر ایتالیا در تهران به وزارت امور خارجه/ تأکید نتانیاهو بر مقابله با برنامه هسته‌ای ایران به عنوان اولویت دولت جدید خود

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۰۱۳

سرنگونی یک پهپاد ائتلاف بین‌الملل در حومه اربیل، احضار سفیر ایتالیا در تهران به وزارت امور خارجه و تأکید نتانیاهو بر مقابله با برنامه هسته‌ای ایران به عنوان اولویت دولت جدید خود از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، وزیر خارجه ترکیه گفت که تعامل با سوریه برای رسیدن به صلح و ثبات امری مهم است.

- جوزپه پررونه سفیر ایتالیا در تهران امروز به وزارت امور خارجه احضار شد.

-  رهبر حزب لیکود که بار دیگر عهده‌دار سمت نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی شده است، بر مقابله دولت خود با برنامه هسته‌ای ایران تأکید کرد.

- وزیر خارجه ترکیه با اشاره به تعویق سفر برنامه‌ریزی‌شده رئیس‌جمهوری ایران به ترکیه، گفت که این امر به درخواست طرف ایرانی صورت گرفته است.

- وزیر خارجه روسیه با انتقاد از رویکرد کشورهای غربی در قبال مذاکرات هسته‌ای، گفت که این کشورها به جای تلاش برای به نتیجه رساندن این مذاکرات، در صدد ایجاد وحشت درباره «تهدید ایران» هستند.

- یک فروند پهپاد تجسسی ائتلاف بین‌الملل به علت نقص فنی در حومه‌ شهر اربیل سقوط کرد.

- رئیس‌جمهوری آمریکا با استقبال از نخست‌وزیری مجدد رهبر حزب لیکود رژیم صهیونیستی، گفت که مشتاقانه در انتظار همکاری با وی برای مقابله با آنچه «تهدیدهای ایران» خواند، است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز